sobota, 3 grudnia 2011

Czas start

 Dobry wieczór, będę tutaj pisać o muzyce...

 Tak sobie zacznę, o! Nigdy nie byłem dobry w przedstawianiu się, mówieniu o sobie i tym podobne. Więc niech będzie tak, jak wyżej :) Nie napiszę też tutaj wiele o sobie, poza tym, że mam na imię Grzegorz. Resztę znajdziecie państwo nieco później, w przedziałce "O mnie" :) Przejdźmy od razu do sedna.

 O czym będzie Blog ? Tak jak stoi wyżej, o muzyce. Ale nie oszukujmy się, będzie o muzyce, która przede wszystkim interesuje mnie :) próżno tu będzie szukać wynurzeń Feela czy innych pseudo-grajków, którzy jakimś cudem dostali swoje 5 minut dzięki programom wokalno-talentowym :)

 Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, czy to w pracy czy też w czasie wolnym. Zawsze coś mi tam z tyłu musi grać. Będę przedstawiał państwu mniej znanych wykonawców, będę "puszczał" również tych znanych. Muzyka zagraniczna przeplatać się będzie z muzyką Polską.  Znajdą się tutaj recenzje płyt, przeważnie nowych, ale sięgnę też nieco po "starocie". Z racji tego, że bywam na wielu koncertach, znajdą się tutaj również i relacje z tychże. A na deser, jak wszystko dobrze się ułoży, być może i pojawią się wywiady z niektórymi personami obecnymi na polskiej scenie muzycznej :)

 Wygląd Bloga na razie nie powala na kolana, ale też nie od razu Wrocław zbudowano :):) postaram się na bieżąco ogarniać jakoś to wszystko, by wyglądało to co coraz lepiej :)

pozdrawiam i zapraszam do śledzenia

Grzegorz K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz