środa, 7 marca 2012

Maciek Kurowicki w nowym projekcie - LUBIĘ TO - Śniła mi się łąka

Muszę przyznać, że niemała to była dla mnie niespodzianka. Dzisiaj na facebooku Maciek Kurowicki udostępnił publiczności swoje nowe dzieło, ale nie jest to piosenka Hurtu! Śniła mi się łaka to utwór formacji LUBIĘ TO. Jest to nowy muzyczny projekt Maćka, który stworzył wraz z Piotrem Stanclikiem, znanym chociażby ze Stage of Unity. Gościnnie ze śpiewem w nagraniu wystąpiła Marta Malikowska.

Piosenka sama w sobie ma bardzo prosty i czytelny przekaz, ale w tym miejscu jednak muszę pochwalić ubranko muzyczne. Tak wkręcającego bitu to ja nie słyszałem dawno. Bardzo fajna gitara, do tego elektroniczne wstawki tworzą ciekawą mieszankę. Oprócz tego chórki w wykonaniu Marty świetnie dopełniają całości. Posłuchajcie sami :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz