środa, 22 lutego 2012

Objawienie - Julia Marcell

Tak właściwie nie wiem od czego zacząć, bo mi jest po prostu głupio. Wstyd mi wielce, bo dopiero teraz odkryłem panią, którą powinienem był znać już dawno temu. Kojarzyłem Jej pseudonim, coś mi gdzieś tam świtało, ale nie znałem twórczości poza jedną chyba piosenką (i to słabo).

No więc wchodzę sobie dzisiaj na stronę Openera, a tam wśród wykonawców widnieje Julia Marcell. Pomyślałem, że to jakaś gruba ryba musi być, bo jak do tej pory organizatorzy podali do wiadomości tylko kilku artystów, którzy wystąpią w tym roku w Gdyni (i to takich konkretnych). Odpaliłem więc youtube'a, przeglądam i stwierdzam: no to jest petarda jakich mało! Zapętliłem kilka utworów, a drugie poleciało "Echo". I w tym momencie zdębiałem. Słyszę śpiew po polsku. Ale jak? Skąd? Światowa gwiazda z Polski? Nie może być. W ruch poszła wikipedia i przeżyłem szok. Julia Marcell pochodzi z Polski, naszego Olsztyna!

Panie i Panowie, przed Wami Julia Marcell, czyli Julia Górniewicz, wokalistka, skrzypaczka, pianistka i kompozytorka. Chylę czoła przed jej talentem. Zakochałem się w jej twórczości na amen. I Wam życzę tego samego :)

Matrioszka


Echo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz